سئو فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه

تکنیک‌های برتر سئو فروشگاهی برای افزایش رتبه و فروش

– با استفاده از Schema Markup می‌توانید اطلاعات بیشتری را به موتورهای جستجو ارائه دهید و نمایش سایت خود در نتایج جستجو را بهبود بخشید. به عنوان مثال، می‌توانید قیمت، امتیاز مشتریان، و موجودی محصول را به گوگل اعلام کنید. سئو (SEO) برای سایت‌های فروشگاهی، سئو اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که به این سایت‌ها کمک می‌کند تا در میان انبوهی از رقبا، دیده شوند و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، کلید اصلی دیده شدن کسب‌وکار شما در دنیای آنلاین است. تصور کنید هزاران کسب‌وکار دیگر هم مانند شما محصولات یا خدماتی مشابه ارائه می‌دهند. یکی دیگر از عواملی که بر روی تعرفه سئو وردپرس تاثیر می‌گذارد، تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز سایت برای بالا رفتن رتبه است.

در این بخش به برخی سوالات رایجی که ممکن است ذهن مخاطبان را درگیر کرده باشد درباره هزینه سئو پاسخ خواهم داد تا دید جامع تری نسبت به این موضوع به دست آورند. تا اینجا، بازه کلی قیمت های سئو و میانگین آن در ایران را بیان کردم. اما خوب است کمی هم مقایسه ای بین نرخ های چند آژانس سئوی معروف داشته باشیم تا خوانندگان بتوانند قیمت های بازار را بهتر درک کنند. پس اگر می‌خواهید از هزینه‌کرد در سئو، بیشترین بازده را داشته باشید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. قول می‌دهیم در پایان، دید روشن‌تری نسبت به ارزش‌گذاری خدمات سئو پیدا خواهید کرد.

فرض کنید وارد یک سایت فروشگاهی می شوید که بیش از 60 درصد محصولاتش ناموجود باشد؛ قطعا احساس بدی نسبت به این فروشگاه پیدا خواهید کرد. به همین دلیل ممکن است فروشگاه را ترک کرده و به سراغ فروشگاه دیگری بروید. زمانی که کاربران سایت شما را بدون انجام هیچ عملی ترک میکنند، نرخ پرش سایت افزایش پیدا می کند. در آموزش سئو سایت های فروشگاهی، استفاده از تصاویر با کیفیت اهمیت زیادی دارد. شما باید برای هر بخش از سایت فروشگاهی خود تصاویر مرتبط، با کیفیت و یونیک استفاده کنید. تصاویر می توانند کاربران سایت را به خرید ترغیب کنند و به ظاهر سایت شما زیبایی ببخشند.

تعرفه سئو وب سایت در قراردادهای ماهیانه و قراردادهای پروژه‌ای ممکن است متفاوت باشد. امروزه کسب‌وکارهای اینترنتی برای رقابت و جذب مشتری، نیاز به راهکارهایی دارند که ضمن اثربخشی، هزینه‌های بالایی هم در بر نداشته باشد. در بازار پرتلاطم دیجیتال، داشتن یک فروشگاه اینترنتی کافی نیست؛ بلکه باید راهکارهای هوشمندانه‌ای برای بازاریابی و افزایش فروش به کار گرفت. در این مقاله به مهم‌ترین نکته‌های طلایی و کم‌هزینه اشاره می‌کنیم که می‌تواند به شما کمک کند در مسیر افزایش فروش اینترنتی موفق عمل کنید. کلمات کلیدی یک سایت فروشگاهی با سایت های معمولی بسیار متفاوت است.

محتوای داخل سایت را هیچ وقت کپی نکنید زیرا تأثیر منفی روی رتبه سایت می‌گذارد. هر صفحه محصول در سایت فروشگاهی شما باید دارای یک برچسب عنوان و توضیحات متا منحصربه‌فرد باشد. در سئوی فروشگاه اینترنتی سعی کنید از عکس های یونیک و خاص نیز در کنار محتوای جدید استفاده کنید. با ارائه اطلاعات کامل درباره محصول، اعتماد کاربر به شما افزایش پیدا می‌کند. هرقدرکه در صفحات اولیه گوگل قرار بگیرید، اعتبار وب سایت شما بیشتر می‌شود. اگر مدتی است که سایت صرافی و خرید و فروش ارز دیجیتال راه انداخته اید، حتما متوجه شده اید که به چیزی بیشتر از فقط یک سایت برای جذب مشتری نیاز است.

همچنین شما می‌توانید برای کسب مشاوره سئو رایگان بصورت آنلاین و حضوری با کارشناسان مای کاستومر در ارتباط باشید تا به‌طور دقیق از تعرفه‌ها و روال کار اطلاع حاصل کنید. آزانس مای کاستومر با بیش از ۱۲ سال سابقه مفید و کسب نتیجه مطلوب در بیش از صد پروژه سئو برای کارفرمایان محترم، انتخابی قابل اطمینان و معتبر است. این محتوا شامل مقالات، محتوای بخش خدمات، محصولات و سایر نوشته ها و تصاویر درج شده در سایت است. سئو خارجی ، نقش معرفی را در فرایند بالا آوردن سایت به صفحه اول گوگل ایفا می کند. یک سایت هر چقدر هم که عالی باشد ، باز هم نیاز به معرفی دارد و باید به یک روشی میان مردم شناخته شود.

این مدل قیمت دهی معمولا برای افراید فریلنسر می باشد و فردی که سایت شما را سئو می کند می توانید به صورت حضوری و یا دورکاری مشغول به کار شود. البته به خاطر داشته باشید در این مدل قیمت خدمات سئو که شما پرداخت میکنید تنها هزینه اجرت متخصص سئو می باشد و باقی هزنیه ها اعم از خرید رپورتاژ، تولید محتوا و هزینه ابزارهای سئو و... یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو تکنیکال، بهبود و تقویت سرعت بارگذاری صفحات سایت است. خدمات افزایش سرعت سایت را به عنوان اصلی‌ترین بخش‌های خدمات سئو تکنیکال سایت‌های فروشگاهی می‌دانند. در واقع یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باعث می‌شود شما بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید و سود زیادی کسب کنید، سئو سایت فروشگاهی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق کلمات کلیدی و آشنایی با ابزارهای مختلف بهتر است مقاله آموزش تحقیق کلمات کلیدی را مطالعه کنید. مطالعه این راهنما صفر تا صد فرایند تحقیق کلمات کلیدی را به شما خواهد آموخت و به کمک آن خواهید توانست یک لیست از کلمات کلیدی مهم ایجاد کنید. با انجام سئوی فروشگاهی جذب ترافیک هدفمند بیشتر، افزایش دیده شدن و در نتیجه، رشد فروش است. با استراتژی‌های سئو مؤثر، می‌توانید از رقبا پیشی بگیرید و به موفقیت‌های پایدار دست یابید. – لینک‌های داخلی باعث می‌شود موتورهای جستجو بهتر سایت شما را خزش (Crawl) کنند و کاربران به راحتی به صفحات دیگر دسترسی پیدا کنند.

به طور کلی شما می توانید برای هر صفحه سه کلمه کلیدی استفاده کنید. برخی تا 7 کلمه را نیز مجاز می دانند، اما بهترین راه، استفاده کمتر همه کلمات کلیدی در یک صفحه است. سعی کنید به جای استفاده از چندین کلمه کلیدی در یک صفحه، از پر جستجو ترین آنها چندین بار استفاده کنید. همچنین سعی کنید از تصاویر با کیفیت و در عین حال با حجم کم استفاده کنید. در محتوا " بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر " افزونه های کاربردی زیادی را به شما معرفی کرده ایم. همچنین شما می توانید در محتوا " انتخاب عکس برای فروشگاه اینترنتی " نحوه پیدا و آماده کردن تصاویر با کیفیت را مطالعه کنید.

هزینه و قیمت سئو سایت در سال 1402 را می توان از 6 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان در ماه برآورد کرد که این میزان بسته به اهداف کارفرما، کلمات کلیدی، رقبا و زمینه فعالیت می توان مشخص شود. افراد می‌توانند برای کسب‌وکار‌شان یک سایت راه‌اندازی کنند و محصولات خود را در آن قرار دهند و بفروشند. اما این اتفاق زمانی ممکن خواهد بود که سایت فروشگاهی شما دیده شود که دیده شدن یک سایت هم نیاز به انجام سئو و بهینه‌سازی سایت فروشگاهی دارد. یکی از خدمات اختصاصی ما برای سئو سایت فروشگاهی، افزایش سرعت باز شدن صفحات سایت است. زیرا مشتریان سایتی که کند باشد را دوست ندارند و سریعا آن را ترک می‌کنند. نه، سئو شامل چندین جنبه است، از جمله بهینه‌سازی فنی (سرعت بارگذاری، ساختار URL، موبایل‌پسند بودن)، محتوا (محتوای با کیفیت و مرتبط)، و لینک‌سازی (لینک‌های ورودی و خارجی).

این امر در درجه اول شامل تهیه محتوای منظم و منحصربه فرد برای وبلاگ سایت و به روزرسانی مطالب در صفحات موجود برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو است. این محتوا برای کمک به سایت در رتبه بندی کلمات کلیدی خاص و به دست آوردن لینک های برگشتی ارزشمند مفید است. علاوه بر استراتژی بازاریابی محتوا، بسیاری از شرکت های سئو سرویس PR دیجیتال نیز ارائه می دهند که در آن به ساخت لینک های برگشتی به محتوا از طریق ارتباط و تقویت در شبکه های اجتماعی کمک می کند. بنابراین زمانی که شما خدمات سئو فروشگاهی دریافت می‌کنید، باید تمام محتوا‌ها و هر آن چه که در سایت بارگذاری می‌شود، توسط کارشناس سئو ارزیابی شود. به عنوان یک قاعده کلی میتوان سئو را به سه بخش کلی تقسیم بندی کرد. یعنی عملیات بهینه سازی در داخل وب سایت انجام می‌شود و از این طریق سایت برای ربات های گوگل قابل درک خواهد شد.

حالا که این مطلب را خوانده‌اید، تا حد زیادی از زیر و بم سئو مطلع شده‌اید. پس پیشنهاد می‌کنیم یک قدم فراتر بروید و برای این که پرچم سایتتان را همیشه در قله‌های گوگل نگه دارید، دوره سئوی آکادمی نوین را ببینید. در این دوره رمز و رازهای بسیار بیشتر و تخصصی‌تری را برای آن دسته از افرادی افشا کرده‌ایم که عزمشان را برای فتح کردن قله‌های گوگل جزم کرده‌اند. با رعایت این نکات، می‌توانید سئو سایت فروشگاهی خود را بهبود بخشید و در نتیجه ترافیک و فروش بیشتری کسب کنید. – با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از کاربران از طریق موبایل خریدهای خود را انجام می‌دهند، طراحی ریسپانسیو و بهینه‌سازی سایت برای دستگاه‌های موبایل بسیار مهم است. تنها حل مشکلات داخلی سایت می توانید افزایش قابل مشاهده ای را در نتایج طبیعی سایت برایتان به ارمغان بیاورد.

بک لینک گرفتن و سوشیال سیگنال دو راه مهم برای سئو خارجی سایت است. سئو خارجی زمانی نتیجه می دهد که نکاتی که در ادامه بیان کرده ایم را رعایت کنید. نکته مهم تری که باید به آن توجه کنید، تعداد کلمات کلیدی به کار رفته در طول محتوا است. برخی از وب مستران اعتقاد دارند که 3 الی 4 درصد حجم محتوا را باید کلمات کلیدی تشکیل دهد. اما ما به شما می گوییم که به موضوع محتوای خود نگاه کنید و به جای تکرار کلمات کلیدی، از کلمات کلیدی lsi یا مترادف استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با صفحه در عنوان و توضیحات متا، این اطمینان را به گوگل و مشتری می دهد که این صفحه دقیقا به همین موضوع سرچ شده پرداخته است.

اما برای سایت های بزرگ تر این مبلغ می تواند ده ها میلیون در ماه باشد. بنابراین شاید برای کسب و کارهایی که می خواهند روی تعداد خیلی محدودی کلمه کار کنند گزینه مناسبی باشد اما برای سئوی همه جانبه سایت توصیه نمی شود. بسته به میزان کار تعیین شده، هزینه سئو ماهانه می تواند از 3-4 میلیون شروع شده و حتی تا میلیون هم پیش برود. البته میانگین رایج هزینه سئو ماهیانه بین 8 تا 15 میلیون برای یک وب سایت متوسط است. یعنی سئوکار یا تیم سئو به ازای هر یک ساعت فعالیتی که روی سایت شما انجام می دهند، مبلغ مشخصی را طلب خواهند کرد.

اما علاوه بر این باید در بخش وبلاگ سایت فروشگاهی خود نیز بین محتواهای با موضوع مرتبط، لینک سازی انجام دهید. به این ترتیب علاوه بر اینکه به نیاز کاربر پاسخ داده اید، به گوگل برای ایندکس کردن بیشتر سایر صفحات نیز کمک کرده اید. در اواخر سال 2015 میزان جستجوهای گوگل که از طریق دستگاه‌های موبایل انجام می‌شد از کامپیوترهای خانگی پیشی گرفت. از دیگر اهداف سئو تکنیکال در سایت‌های فروشگاهی مدیریت و بهینه سازی بودجه خزش (Crawling Budget) با توجه به تعداد بالای محصولات است. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت‌های دقیق، بی‌درنگ با ما تماس بگیرید. ویژگی‌های متمایز خدمات سئو سایت فروشگاهی در شرکت متخصصین سرو نقره ای شامل تحلیل دقیق نیازهای خاص هر فروشگاه و ارائه راهکارهای بهینه‌سازی اختصاصی است.

هر شرکت سئو بر اساس نوع پشتیبانی ای که به ارائه می دهد ، رقم متفاوتی هم درخواست می کند. در قسمت های قبلی با انواع و قیمت سئو برای سایت آشنا شدیم ، حالا فرض کنید که یک پکیج رو انتخاب کردیم و سایت را به رتبه اول رساندیم . تا چقدر توی این رتبه باقی خواهیم ماند ؟ اگر پس از کسب رتبه کاری انجام ندهیم به مرور موقعیتمان افت خواهد کرد. برای جلو گیری از این کار نیاز به فعالیت مستمر و رفع ایرادات پیش آمده هستیم. هزینه سئو داخلی سایت ، به تنهایی نیمی از قیمت سئو وبسایت را تشکیل می دهد که اهمیت بسیار بالای آن را می رساند.

برعکس سایتی که مشکلات فراوان سئو داشته باشد، هزینه بهینه سازی بسیار بیشتری خواهد داشت. سئو (SEO) یک شاخه از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال و مخفف عبارت “Search Engine Optimization” به معنای بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. خدمات سئو داخلی، سئو خارجی، سئو فنی و محتوا از جمله خدماتی هستند که ممکن است ارائه دهندگان سئو آن‌ها را به صورت جداگانه یا در یک بسته ترکیب کنند. همچنین، به میزان تعهد زمانی و نیازمندی‌های مستمر نیز توجه کنید، زیرا این نیز می‌تواند تعیین‌کننده هزینه انجام سئو باشد. تعداد محصولات فروشگاه های اینترنتی به مرور زمان زیاد خواهد شد؛ برخی از این محصولات هر کدام رنگ و مدل مختلفی دارند که باید برای هر یک از آنها صفحات و URL های متفاوتی ایجاد شود.

ولی سایت های کد نویسی شده اند و از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی بهره می برند ، این ابزار ها را ندارند و ممکن است حتی پیشخوان ارسال پست آماده ای هم نداشته باشد . اصلی ترین مزیت سئو کلمه کلیدی، نتیجه مشخص و قابل اندازه گیری آن است. کاملا میشه دید که کلمات کلیدی انتخاب شده تو نتایج گوگل چه رتبه ای کسب کردند. یکی از معایب سئو کلمه کلیدی هم ناپایدار بودن آن در طولانی مدت است. علاوه بر آن سئو کلمه کلیدی اگر پوشش وسیعی از کلمات را داشته باشد پرهزینه هم خواهد بود.

معایب مدل پروژه ای این است که انعطاف کمتری دارد و اگر در طول انجام کار نیاز به تغییر یا اضافه شدن خدمات باشد، باید مجدداً قیمت گذاری صورت گیرد. همچنین پروژه های بزرگ سئو معمولاً ماه ها زمان می برند و پرداخت یکجا ممکن است برای کسب و کار دشوار باشد. همچنین اگر در گذشته اقدامات اشتباه سئو یا تکنیک های کلاه سیاه روی سایت اعمال شده باشد، پاکسازی آثار منفی آنها زمان زیادی خواهد برد و به تبع آن هزینه سئو را افزایش می دهد. البته سئوکار ارزان لزوماً به معنای خدمات نامرغوب نیست، اما بدیهی است افرادی که سابقه طولانی تر و رزومه پروژه های موفق بیشتری دارند، ساعت کاری خود را گران تر می فروشند. پس در این مورد بین کیفیت و هزینه باید به تناسب سازی و تعادل رسید. تیم وب داران با تکیه بر سه اصل آموزش , اجرا و مدیریت به صورت تخصصی در حوزه های طراحی سایت، سئو از سال 1394 فعالیت خود را با نام رایانه پویان آغاز کرد.

وجود یک صفحه «درباره ما» اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما به گوگل می‌دهد. هرچه گوگل بیشتر شما را بشناسد، احتمال این که سایتتان را به کاربران پیشنهاد دهد بیشتر است. بعلاوه، اطلاعاتی که در این صفحه در مورد خودتان و کسب  کارتان می‌دهید، باعث جلب اعتماد مشتریان می‌شود. بک لینک زمانی اتفاق می‌افتد که یک سایت دیگر تصمیم می‌گیرد به سایت شما ارجاع دهد. وقتی موتور جستجو می‌بیند که سایت‌های دیگر به محتوای شما ارجاع داده‌اند، فکر می‌کند که محتوای شما حتماً مفید و معتبر بوده است.

هزینه سئو پروژه ای شامل دستمزد و سایر هزینه های سئو سایت است که در بخش “هزینه های مربوط به سئو سایت شامل چه مواردی می شود” توضیح داده شده است. میانگین قیمت خدمات سئو متوسط هزینه های سئو برای یک وب سایت معمولی، بین 5 تا 15 میلیون تومان در ماه است. اکثر وب سایت ها برای داشتن سئوی نسبتاً خوب، چنین بودجه ای را به سئو اختصاص می دهند. هزینه سئوی داخلی سایت می تواند بسیار متغیر باشد چون به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. برای یک وبسایت کوچک که خیلی مشکلات فنی ندارد، شاید با ماهی 2-3 میلیون بتوان سئوی On-Page را به سرانجام رساند.

برای مثال، یک فروشگاه آنلاین لباس‌های زنانه باید دسته بندی‌هایی با عنوان «لباس ورزشی»، «لباس رسمی»، «لباس شب»، «لباس خواب» و... باید اطمینان حاصل کنید که هر دسته شامل محصولات مرتبط به همان دسته باشد. خدمات سئو سایت فروشگاهی نیز شامل بهبود ارتقا رتبه برای محصولات فروشگاه است. با سئو محصولات می توان سایت خود را پرقدرت کرد و فروش را بالا برد. سئو سایت فروشگاهی راهنمایی برای مبتدیان هر فروشگاه آنلاینی که قصد دارند ترافیک بیشتری را جذب کنند. با سئو، کسب‌وکارها می‌توانند در نتایج جستجوی گوگل بالاتر قرار گیرند، ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهند و در نهایت به افزایش فروش و سود خود کمک کنند.

با استفاده از ابزارهای تحلیل وب، مانند Google Analytics و Google Search Console، می‌توانید ترافیک ورودی، رتبه‌بندی کلمات کلیدی و رفتار کاربران در سایت خود را بررسی کنید. همچنین، می‌توانید با بررسی سرعت بارگذاری، قابلیت استفاده از موبایل و کیفیت محتوا نیز مطمئن شوید که سایت شما بهینه‌سازی شده است. جستجو محلی نوعی از جستجوی کاربر است که در آن کلمه کلیدی در کنار محل جستجو آمده باشد. با توجه به این موضوع بایستی سئوی محلی را در اولویت سئوی فروشگاه اینترنتی قرار دهید. در این روش توافق براساس تعهد انجام کار یا براساس عملکرد است و مهم رسیدن به هدف مشخص تعیین می شود.

با فاصله گرفتن محصولات از صفحه اصلی سایت که اصولا مهمترین و معتبرترین صفحه در سایت‌های فروشگاهی است، شانس بررسی صفحات و ایندکس شدن توسط گوگل کاهش خواهد یافت. اکنون یک لیست از کلمات کلیدی مهم برای سایت فروشگاه اینترنتی خود در اختیار دارید. برای کسب رتبه در این کلمات بایستی صفحاتی در سایت خود ایجاد کنید و این کلمات را در صفحه مناسب به کار ببرید. اول باید صفحات متناظر با هر کلمه را انتخاب کنید و سپس به نحوه استفاده کلمه کلیدی در صفحه فکر کنید. از طرف دیگر تعداد صفحات بالا در سایت‌های فروشگاهی، توجه به اصلاح مشکلات سئوی تکنیکال را در اولویت بالاتری قرار می‌دهد. کاربران در سایت‌های فروشگاهی برای خرید نیاز به بررسی و مشاهده چندین محصول و بازدید از چندین صفحه را دارند، پس بهبود سرعت سایت در این سایت‌ها اهمیت بالایی دارد.

با افزایش رقابت در فضای مجازی، اهمیت داشتن یک وب‌سایت کاربرپسند و بهینه‌سازی شده به وضوح نمایان شده است. اما پیش از آنکه به تضمین موفقیت خود از طریق خدمات سئو اقدام کنید، ضروری است که نکات و جوانب مختلفی را در نظر بگیرید. در این بخش، به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام به سفارش خدمات سئو کرده و در مسیر رشد و ترقی کسب و کار خود گام بردارید. ابتدا صفحاتی که مدت زیادی بازدید نداشته و فروشی از آنها ندارید را حذف کنید؛ یادتان باشد که آدرس آنها را به مرتبط ترین صفحه از سایت ریدایرکت کنید. برچسب های سایت فروشگاهی علاوه بر اینکه در سئو سایت می توانند تاثیر مثبتی داشته باشند، از جهاتی به ضرر سایت هم خواهند بود. اما این را هم باید در نظر بگیرید که نباید یک آدرس چندین کلمه کلیدی را در بربگیرد.

این صفحات بسیار مشابه هم خواهند بود و تنها تفاوتشان محصولاتی است که در آن‌ها به نمایش در می‌آیند. علاوه بر تاثیراتی که استفاده از ویدیو در افزایش نرخ تبدیل دارد، استفاده از ویدیو می‌تواند به شما در بهبود رتبه در نتایج جستجو کمک کند. همچنین ویدیو به شما کمک می‌کند تا خود را از رقبایتان متمایز کنید. نتایج یک مطالعه که توسط ShareThis انجام شد نشان داد که افراد متولد شده بین 1980 تا 2000 میلادی اگر محصولی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند احتمال خرید آن توسط آن‌ها دوبرابر می‌شود. این نشان می‌دهد افراد تمایل دارند قبل از خرید یک محصول با دوستان و آشنایان خود درباره آن محصول مشورت کنند و بعد تصمیم بگیرند.

به عبارتی شما اول باید سایتتان را به کسانی که می خواهند خرید و فروش رمز ارز بکنند بشناسانید. روشی که اکثر کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ به سایت ها و کسب و کار های نوپا پیشنهاد می کنند، سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. بهترین مثال برای این حوزه، نوبیتکس و والکس هستند که توانسته اند با سئوی مناسب، پلتفرم خود را به خریداران و فروشندگان احتمالی رمز ارز ها معرفی کنند. در حال حاضر سایت شما در چه شرایطی قرار دارد ؟ وضعیت کد های آن ، محتوای صفحات یا لینک سازی های خارجی آن به چه صورت است ؟ آیا این موارد هم موثر است در قیمت سئو ؟ البته که موثر است. ممکن است سایتی ، قبلا هم در زمینه سئو و بهینه سازی قدم هایی را برداشته باشد . در ادامه مواردی که در وضعیت فعلی سایت موثر است را با هم بررسی می کنیم و میزان تاثیر آن ها بر هزینه سئو یک سایت را می سنجیم.

معمولاً پس از 3 تا 6 ماه می‌توانید نتایج اولیه را مشاهده کنید، اما بهینه‌سازی مستمر همیشه برای حفظ و بهبود رتبه‌ها ضروری است. با سئوی فروشگاه اینترنتی نیاز به هزینه زیادی برای تبلیغات و بیشتر دیده شدن محصولات و خدمات خود ندارید. نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد ماندگاری سئوی سفید برای سایت است. سیستم های مدیریت محتوایی آماده ، به دلیل وجود ابزار های مناسب و متعدد برای طراحی سایت و  سئو ، قیمت کمتری دارند. برای مثال ،سئو سایت وردپر به دلیل ابزار های کار زیادی که برای بهبود سئو وجود دارد ، آسانتر است و واضح هم است که قیمت طراحی سایت وردپرس و سئو سایت کمتری هم نسبت بقیه دارد.

تا مشتری با توجه به بودجه بهینه سازی و سیاستی که اتخاذ کرده بتواند برای این کار تصمیم لازم را بگیرد. در مطلب " آموزش ریدایرکت 301 در وردپرس " به شما یاد داده ایم که چطور صفحات سایتتان را ریدایرکت کنید. این صفحات به عنوان محتواهای تکراری در سایت شما شناخته خواهند شد؛ برای حل این مشکل باید در تمامی صفحاتی که بازدید نداشته و محتوای تکراری در آنها قرار دارد، تگ noindex قرار دهید. اسکیما زبان نشانه گذاری است که به گوگل کمک می تواند تا یک محتوا را بهتر شناسایی و درک کند. اگر سایت شما وردپرسی است، می توانید بخش اسکیما افزونه یواست یا رنک مث را فعال کنید یا از افزونه مخصوص اسکیما استفاده کنید. زیرا مردم تمایل دارند به نتایج ارگانیک بیشتر از نتایج پولی اعتماد کنند.

امروزه، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به یک اندازه به سئو نیاز دارند تا در دنیای دیجیتال دیده شوند و رشد کنند. سرمایه گذاری بر روی سئو مانند تبلیغات کلیکی نتایج سریعی به دنبال ندارد. یک کمپین سئو جامع ترکیبی از سئو فنی، بازاریابی محتوا و لینک سازی است. حتی با پیاده سازی دقیق سئو در وب سایت، گوگل برای شناسایی و پاداش به سایتتان، نیاز به زمان دارد. همان طور که قبلا توضیح داده شد، ارزش سئو وقت و تخصص زیادی را می گیرد. هیچ شرکتی که نتایج خوبی را به مشتری ارائه دهد نمی تواند این سرویس را با قیمت نازلی ارائه دهد.

البته شما می توانید با استفاده از تگ کنونیکال، از بروز این اتفاق جلوگیری کنید. فرض کنید شما در فروشگاه خود یک پیراهن مردانه با برندی خاص را دارید که برای هر رنگ از این پیراهن صفحه ای جداگانه در نظر گرفته شده است. اگر این محصولات بک لینک دارند بهتر است آنها را تا زمانی که سرچ میشوند، حفظ کنید یا اینکه آنها را به صفحات مناسب ریدایرکت کنید. در زمان استفاده از فیلتر محصولات، شما می‌توانید به زیرمجموعه‌ای از محصولات که به دنبالشان هستید دسترسی پیدا کنید. از دید کاربر، این یک قابلیت جذاب است، چرا که می‌تواند به راحتی به محصولات مورد نظرش برسد.

بطور کلی یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس سازگاری عالی این سیستم مدیریت محتوا با گوگل است. وقتی پای سئوی فروشگاهی به میان می‌آید یک اشتباه کوچک در این زمینه می‌تواند تلاش‌های شما را هفته‌ها یا ماه‌ها به عقب بازگرداند. اما با استفاده از چک‌لیستی که در این نوشته به شما ارائه دادیم، و با رعایت نکات ذکر شده، میتوانید با سایت‌های بزرگ نیز به رقابت بپردازید. دسترسی موتورهای جستجو به صفحاتی که با فیلتر کردن محصولات ایجاد می‌شوند را مسدود کنید. برای انجام این کار باید در فایل ربات robots.txt سایتتان، دستور Disallow به این صفحات بزنید و از بررسی این صفحات توسط گوگل جلوگیری کنید.

هزینه در گوگل ادوردز برحسب دلار، درهم و ارزهای بین المللی به شرکت گوگل می باشد. ارائه‌دهنده خدمات سئو مشورت کنید و پیشنهادات آن‌ها را مقایسه کنید. برای این منظور نیز قیمت واحدی وجود ندارد و تعرفه آن شرکت به شرکت و فرد به فرد متفاوت است. بسته به اینکه سایت وردپرسی از چه قالبی برای طراحی استفاده کرده است. و پس از تایید هزینه و تعرفه قرار داد بسته شده و ماهیانه طبق قرار داد کار انجام خواهد شد.

کاربران دوست دارند خریدشان سریع و آسان باشد، و سایتی که کند باشد، آن‌ها را فراری می‌دهد. از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights و GTmetrix استفاده کنید. مثلاً اگر تصاویر محصولات به‌درستی بهینه نشده باشند، با فشرده‌سازی آن‌ها می‌توانید سرعت را افزایش دهید و رضایت کاربرانتان را بیشتر کنید. سئو کلاه سفید، روشی اخلاقی و پایدار برای بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو است. دور ریختن پول برای استخدام این گونه سئوکارهای بی تجربه، کار بسیار احمقانه ایست. متاسفانه آسیب های جانبی سئو ارزان قیمت، می توانید بیشتر از این نیز شود.

این نشان می‌دهد که چه تعداد از کاربران از یک بازدید کننده معمولی تبدیل به مشتری واقعی خواهند شد. پس یک وب سایت فروشگاهی هیچ نیازی به بازدید کننده یا مخاطب ساده ندارد. بلکه آنها نیاز به مشتری واقعی دارند پس بخشی از هزینه سئو سایت روی افزایش نرخ تبدیل سایت صرف می‌شود. قیمت سئو سایت فروشگاهی باتوجه به نوع کسب‌وکار شما، پیشینه سایت‌تان و کلمات کلیدی هدف می‌تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از تعرفه دقیق سئو سایت فروشگاهی با کارشناسان مای کاستومر در ارتباط باشید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری